Trwa pobieranie danych

Proszę czekać
Trwa pobieranie pliku

Proszę czekać
Czy na pewno chcesz się wylogować ?

    
Przepraszamy, ale wybrana funkcja nie jest jeszcze gotowa

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: kontroler_three

Filename: views/inc_head_windows.php

Line Number: 64

Backtrace:

File: /home/srkw/ftp/!new/application/views/inc_head_windows.php
Line: 64
Function: _error_handler

File: /home/srkw/ftp/!new/application/views/head_view.php
Line: 69
Function: view

File: /home/srkw/ftp/!new/application/controllers/Ankieta.php
Line: 13
Function: view

File: /home/srkw/ftp/!new/index.php
Line: 315
Function: require_once

Czy na pewno chcesz się usunąć stare faksy ?

    
Dla tego modelu aparatu zaznaczyłeś maksymalna liczbę możliwych do załadowania dzwonków

wyszukiwarka
Strona główna
Informacje dot. ankiety
Zachęcamy do wypełnieie krótkiej ankiety która pozwoli Nam na lepszą organizację i obsługę klientów Sądu. Wszystkie Państwa uwagi i sugestie zostaną przeanalizowane i na ich podstawie zostaną podjęte odpowiednie działania.
Ankieta Zadowolenie Klienta
Część A
1. Jak często korzysta Pani/Pan z obsługi świadczonej przez tutejszy Sąd?
2. W jakim zakresie korzystał/a Pani/Pan z usług Biura Obsługi Interesanta?
3. Jaką grupę klientów Pani/Pan reprezentuje?
4. Który sposób kontaktu z Sądem jest dla Pani/Pana najdogodniejszy?
5. Jak ocenia Pani/ Pan poziom obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w następujących obszarach:
szybkość i sprawność obsługi
uprzejmość i kultura osobista pracowników
poziom wiedzy pracowników umożliwiający udzielenie wyczerpującej odpowiedzi
dostępność formularzy i druków
czytelność druków i udzielenie przez pracownika stosownych instrukcji do ich wypełnienia
6. Jak ocenia Pani/Pan wygląd oraz czytelność oznakowania wnętrza budynku Sądu?
7. Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości obsługi świadczonej przez Biuro Obsługi Interesantów?
8. Inne uwagi (Państwa oczekiwania i propozycje):
Część B
1. Jak określi Pani/Pan strój pracowników udzielających informacji?
Ewentualne dodatkowe uwagi
2. Jak oceni Pani/Pan zachowanie pracowników ochrony Sądu?
Ewentualne dodatkowe uwagi
3. Jak ocenia Pani/Pan wyposażenie/ czystość pomieszczeń Sądu?
Ewentualne dodatkowe uwagi
4. Jak ocenia Pani/Pan teren zewnętrzny wokół budynku Sądu?
Ewentualne dodatkowe uwagi
5. Jak oceni Pani/Pan toalety dla interesantów Sądu?

Ewentualne dodatkowe uwagi
6. Ja ocenia Pani/Pan zagospodarowanie holu głównego na parterze budynku Sądu?

Ewentualne dodatkowe uwagi
7. Które z rozwiązań przyjętych dla interesantów Sądu podoba się Pani/Panu? Można zaznaczyć kilka odpowiedzi? (dotyczy budynku przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach)





Ewentualne dodatkowe uwagi
Ogłoszenia i zarządzenia
Ogłoszenie w sprawie II Ns 1057/17
Ogłoszenie w sprawie II Ns 1057/17
Ogłoszenie w sprawie II Ns 991/17
Ogłoszenie w sprawie II Ns 991/17
Ogłoszenie w sprawie II Ns 203/17
Ogłoszenie w sprawie II Ns 203/17
Ogłoszenie w sprawie II Ns 3027/16
Ogłoszenie w sprawie II Ns 3027/16
ogłoszenie w sprawie II Ns 1065/17
ogłoszenie w sprawie II Ns 1065/17
Badanie zadowolenia klienta Sądu
Właściwość miejscowa
Wpisz nazwę ulicy
Biuro Obsługi Interesanta
32 60-47-987
32 60-47-988
32 60-47-999
Biuro Obsługi Interesanta mieści się w budynku Sądu w Katowicach przy ul. Francuskiej 70A (hol obok Kasy).
Biuro Obsługi Interesanta przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30
poi@katowice-wschod.sr.gov.pl

Tłumacz języka migowego

Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach uprzejmie informuje, iż istnieje możliwość skorzystania bezpłatnie z usług tłumacza języka migowego. Korzystanie z ww. usługi możliwe jest codziennie w godzinach od 8.00 do 15.00.
W tym celu należy zgłosić się do pracownika Biura Obsługi Interesanta Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach telefonicznie pod numerem: 32 60 47 988 lub 32 60 47 987, osobiście lub mailowo: poi@katowice-wschod.sr.gov.pl, który umożliwi przeprowadzenie rozmowy przy użyciu tłumacza języka migowego. Załącznik do pobrania : formularz

Krajowy Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

W dniu 29 kwietnia 2014 roku Rada Ministrów zatwierdziła Krajowy Program Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014-2020.

Zadaniem Programu jest wprowadzenie w życie szerokiego spektrum działań mających na celu zarówno zwrócenie uwagi opinii publicznej na zjawisko przemocy w rodzinie jak i przeciwdziałanie przemocy w rodzinie. Więcej informacji na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości
DARMOWA POMOC PRAWNA
Zgodnie z uchwaloną dnia 5 sierpnia 2015 r. ustawą , stworzony zostanie dostęp do nieodpłatnej pomocy prawnej świadczonej osobiście przez adwokata lub radcę prawnego, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach, z ich upoważnienia, aplikanta adwokackiego lub aplikanta radcowskiego, w lokalach udostępnionych przez gminy lub powiaty.
WAŻNE INSTYTUCJE